elinaeek

Torsdag - Lördag

Dags för lite uppdatering här tycker jag..

I torsdags när jag kom hem ifrån skolan mådde jag inte alls bra. Jag frös som en jäkla gris, huvudet värkte och ingen matlust hade jag heller. Jag kände att något var fel med min kropp. Kvällen gick jag fick i mig ett äpple på kvällen, och det var de enda jag hade fått i mig på hela dagen. Lägg märke till tiderna här nu, 22:00 mådde jag jäkligt illa så gick och dejtade toaletten och tyvärr spydde 2 gånger. 22:30 var det dags igen, jag hade precis gjort i ordning mig och skulle precis gå upp och lägga mig. Hann precis lägga mig i sängen (22:45) och fick springa upp till toaletten igen! Kunde knappt bli värre, min lillasyster hade legat i magsjuka och hade precis blivit frisk och hade varit tvungen att springa upp 1 gång i timmen, men jag var uppe 1 gång i halvtimmen från klockan elva till klockan två på natten. Var en av de värsta nätterna som jag varit med om...

Igår fredag, låg jag i soffan och sov hela dagen, vaknade upp vände på mig och somnade om igen. Jag hade tur som bara spydde 1 gång men däremot låg jag med nästan 39 graders feber. Så det var ingen rolig dag det heller, kvällen spenderades hemma i soffan tillsammans med familjen, var idol-finalen som gällde. Även denna natten blev ganska jobbig, jag gick och la mig vid halvtolv vaknade upp klockan ett av att jag hade en jätte jobbig dröm, en liknande dröm som alltid återkommer när jag har feber. Gick in och la mig hos mamma faktiskt och hoppades på att det skulle gå över, men det gjorde de inte. Gick istället ner och tvättade ansiktet i kallt vatten och försökte tänka på allt som inte hade med drömmen att göra. Gick upp och la mig sov i 30 minuter sen var jag klar vaken, så jag tog fram mobilen och underhöll mig 1 timme med att läsa bloggar.

Sen idag har jag bara tagit de lugnt, var i svenljunga innan och handla lite mat. Sitter fortfarande med huvudvärk och lite magont, så det blir en lugn hemmakväll med någon film. Blev väldigt sugen på att dra fram playstationet och spela något! haha

(jag orkar inte titta igenom, men jag hoppas ni förstår vad det står)

matildaolsson

kass på att blogga är du darling <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress