elinaeek

Onsdag

Förlåt för min lama uppdatering den senaste tiden, har nog ingenting att skylla på..

Idag så är jag som vanligt ledig, och den respektlösa dottern som aldrig hjälper till och blablabla som jag är har jag idag, röjt upp på hela undervåningen, dammsugit, torkat golven och städat hela badrummet. Så nu är det fint och fräscht tills mammi kommer hem senare.

Och jag hoppade in i duschen innan och har precis gjort i ordning mig, ska in till Borås på singstarkväll tillsammans med en del från skolan, kommer nog bli trevligt! Tar nog fyra bussen in, så innan de måste jag fixa lite käk till mig själv.
   
   

Moa ♥ - TÄVLING PÅGÅR

Snygga brillor :)

Delta gärna i tävlingen på min blogg!

icornr

Visa din blogg på iPhone!

http://www.icornr.com/sv/registrera.php



Du får 3st gratis Hajp i Spotlight när du registrerar din blogg!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress