elinaeek

2010
Det var en super bra kväll igår med härliga människor! Var uppe hos Louise tsm med Robin, Jalis & Veronica. Riktigt kul var det, så det där ska vi göra om ;) Har inte hunnit lägga i bilderna på datan än , men så fort jag gjort det sen så ska jag lägga upp dom här.

Vi somnade runt sex tiden i morse och jag vaknade klockan nio igen , jag fattar inte varför man inte kan få sova ut ? Så tre timmars sömn inatt men än känner jag mig pigg (y) Kom hem någon gång vid tolv från Lousie idag, hängde med mormor, morfar, mamma och sally ut och gick. Kom hem för en liten stund sen , och har kollat på slutet av en harry potter film på tv1000. Jag fryser som en gris, har druckit varm oboy. Funderar på att springa och ta pappas plats i soffan, innan vi bänkar oss framför ännu en film. Tror det blir Johan Falk - National Target, tredje filmen av dom. Såg dom två första för någon dag sedan, skit bra filmer (y)

Seee YA !!!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress