elinaeek

Dålig uppdatering, ja !
Eftersom att jag inte bloggade något om vad jag gjorde igår så tänkte jag att jag kunde skriva det här nu (: Dagen i skolan igår var väldigt slappt, Louise m. familj skulle åka till Borås och shoppa, så hon skulle vara med den andra halvklassen som slutade klockan två. Men typ hela våran halvklass var och åt pizza på midway, så jag fick också vara med i och sluta tidigare. Och så hängde jag med dom till Borås, skulle inte ha ngt seciellt kom hem med två vanliga bas-linnen från gina för mina har gått sönder.

Torsdagar är tråkiga så det finns inte så mycket att säga om den , stannade kvar i skolan till klockan fem idag. Våran lärare stannar kvar så vi kan få hjälp med läxor mm. jätte bra slipper man göra så mycket hemma ;)

Nu måste jag skynda mig, Made in sweden har redan börjat. Pusss
Syster

Kan inte du sluta gör Smilegubbar på fel håll? (: Det är förvirrande :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress