elinaeek

23:05

Hela dagen har jag spenderat ute i det härliga vädret! Jag låg väl ner och solade i kanske 2 timmar och lite mer. Men det var så jäkla tråkigt idag så jag hade svårt att ligga still. Sen så spelade jag tillsammans med mina systrar kubb och sen bakade vi rabarberpaj (som jag var duktig och lät bli). Vid halv sex åkte jag, Wilma, Emelie och mamma till golfbanan. Jag skulle gå min första fadder runda. Gick dock inte så bra och för den delen så spelade vi bara fyra hål men det fick räcka för idag.

Efter golfrundan åkte vi direkt till Tranemo på lite kalas. Min pappas kusin fyllde 40 så vi hoppade in och åt smörgåstårta och någon god bakelse. Satt mycket fint.

Men nu ligger jag i sängen, orkar inte sova så ska se vad datorn har att erbjuda när de gäller filmer. Sov gott!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress