elinaeek

Dagen..

När klockan hade blivit tre pallade jag inte av att sola mer, var så jäkla varmt svettades och så var det tråkigt att ligga själv (a) Gick ner till farmor där typ resten av min familj var, hängde sedan med henne in till Ulricehamn en sväng då jag blev bjuden på mjukglass, mm så gott! När jag kom satte jag mig ute i solen och rakade min ben, så nu är dom vackra igen ;) Vid sju tiden någon gång, drog jag på mig joggingkläderna och gav mig ut på en runda. Längre än igår, var ganska jobbigt på vissa ställen då solen stekte på ordentligt! Men det är en skön känsla efter att man sprungit, man känner sig fri!

Nu- Har jag duschat, gjort i ordning underkläder och ska börja packa tills imorgon. Då jag och familjen åker ner till Falkenberg så måste börja nu!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress