elinaeek

Lördag
Det var då hemskt va tiden går sakta idag! Vaknade klockan 9 det var minst 100 grader inne på mitt rum och en sprängandes huvudvärk hade jag också, kändes som att jag hade lekt rövare hela natten helt död var jag! iaf igår så åkte vi då till sabina vid halv sju någon gång. Hennes far och mor hade varit och köpt pizza som vi slängde i oss innan killarna kom. Bästa Jalleballe, Simon och Sebastian. Satt och prata en hel del, mycket skratt var det iaf. Kollade på Clear Lake tror jag den hette, någon skräck film som det typ tog 1 timme att komma igång och sen dog det 5 stycken på en kvart elr ngt. Njaa bättre filmer har jag väl sett.

Tim och Julia kom på besök också, då vi precis hade börjat kolla på Catwomen men vi stängde av rätt fort och gick ut en sväng istället. Killarna åkte hem lite innan elva, Louise, Sabina och Julia orkade inte vara ute längre så de gick hem till sabina istället, medans jag, Julia S och Tim gick en sväng runt sjön. Blev en hel del prat. Julia och Tim följde mig upp till Sabina igen och då blev det tv tittande! Tror jag kom hem någon gång vid kvart i ett, satte på ett one tree hill avsnitt, men det hände så mycket spännande så jag satte på ett och sen ännu ett till. Klockan blev tre innan jag släckte lampan, troligtvis därför jag mådde som jag gjorde i morses.

Nu under dagen har jag hunnit med att titta på ett ytterligare avsnitt av oth och städat mitt rum från golv till tak! Såg verkligen ut som ett bombnedslag. Ska försöka hitta på något annat nu, pussss
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress