elinaeek

S.Ö.N.D.A.G

För det första så tycker jag inte om söndagar, det händer aldrig något roligt och man vet att man måste tillbaka till skolan i morgon. Fast denna veckan kommer bli skön, går bara måndag till onsdag. Vi åker ju till fjällen på torsdag så för min del blir det lång ledigt!

Jag ska snart ner och börja med bulldegen, ska baka så vi har bullar med oss upp till fjällen. Och om inte mamma vill hänga med och träna hos mormor, så frågar jag henne i stället om hon vill göra mig sällskap i "gymmet" är så tråkigt att springa själv!

Och jag är inte så bra humör när jag tänker på oth. Eftersom tankfett har lagt ner kunde jag ju inte ladda ner där ifrån. Men så länkade Linn en sida så jag skulle få tag i säsong 4. För det första tar det jätte lång tid och jag laddade ner hela säsongen igår förmiddag och den har fått stått och laddat hela natten. Men i morse när jag jag skulle se om det hade gått som jag hoppades, så hade det självklart inte det. Det var bara två avsnitt med text och texten stod på engelska!!!!

Suuuuuuuuuuuuuuur -.-

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress