elinaeek

T O R S D A G

Heej!

Nu har suttit någon timme vid hemkunskapsboken tänkte ta en litren paus. När jag kom hem innan satte jag mig och kollade på ett one tree hill avsnitt, typ till tio i fem och sen dess har jag pluggat, duktigt va! Har ju prov i morgon så måste plugga lite mer ändå.

Skolan idag har varit lugn, gjorde nationella muntligt i svenskan med Louise, Jesper och Isak gick nog bra :) Och engelskan igår gick nog också bra, eller det kändes iaf som att det gick bra sen vet man ju aldrig :)

Hör att mamma håller på att göra smeten till våfflorna, så nu börjar ja bli hungrig (a)

meliie

http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=X57xkbLdEdJuyJss555GPCoZ#bikiniGallery

RÖSTA på min bikini jag designat på nelly.se (kan även rösta fler ggr) RÖSTARÖSTA :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress