elinaeek

19/5 2010

Det här har ju nästan varit en alldeles för slapp dag för min del, har haft 1 riktigt lektion och det var tyska men det är ju knappt att man kan räkna det till en lektion. Vi fick tillbaka våra läsförståelse fick TVÅ poäng ifrån VG! haha blev rätt så paff va. Men min lärare som man tyvärr inte kan fjäska för länge, tycker jag har gjort STORA framsteg denna terminen =)

Sen har vi som alltid två timmars hål och sen idrott, som jag inte var med på för jag hade råkat glömma mina skor hemma. Och som jag visa igår kollade vi på teater de två sista lektionerna, fick sluta 30 minuter tidigare med :)

Hemma så har jag suttit och gjort klart mitt fysikarbete, eller jag har bara slutsatsen kvar. Ska göra den sen + att jag måste lära mig min självbiografi på engelska.

Puss så länge!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress