elinaeek

T Å R A R

Skolan var vääääldigt soft idag, kändes inte som man gjorde någonting men ändå fick man ganska mycket gjort. Vid halv fem tog jag och Louise mopparna till Gällstad för att kika lite på lager efter ett par rosa tights som vi kan ha när vi är 80-tals budar. Vi hittade ett par som vi tyckte var perfekta men när jag testade dom så aa, DET VAR DET FULASTE JAG SETT! haha seriöst såg ut som en äckligt ful gris! nejnej, de hängde vi tillbaka. Fick med mig ett par svarta chinos och två randiga tröjor svart vit och blå vit, sött och så ett par rosa solglasögon till utklädningsdagen =)

När jag kom hem fick jag höra att min lilla plutt inte mådde så bra, jag kände direkt hur mina ögon började tåra sig. Åkte ner till mormor och morfar och det finns en meningen som jag inte kan med, den meningen gör så ont i hjärtat att höra. Så jag sprang där ifrån och ögonen var fulla av tårar! Efter lite tjafs fick jag med mig morfar ner för att hjälpa henne. Hon såg mycket piggare ut efteråt. Hon och jag fick en liten tid själva tillsammans, var länge sen och när jag satt där nere kunde jag inte sluta gråta. Att ett sånt litet djur kan ha så stor plats i hjärtat är inte klokt.

Nu, SÄNGEN!!
God natt


min lilla plutt & jag älskar dig!

Syster Emelie!

<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress