elinaeek

24:e november 2010
God morgon, idag vakande jag väl utsövd klockan halv tio.

änsålänge så har jag ätit frukost och färdigställt Sandras design, eftersom att ingenting gick som det skulle igår. Fick även byta header bildern för att tösabiten var kräsen. Väntar just nu bara på svar ifall det blev okej eller inte. Så ta en titt in på Sandra blogg HÄR tycker jag. Själv tycker jag att förra bilden var bättre, för den som ligger uppe nu var så mycket svårare att arbeta med eftersom att det är en cambild. Och jag är ju absolut inget proffs i photoshop direkt, menmen. Bara Sandra blir glad så blir jag glad :)

Dagens planer är att läsa min engelskabok, börjar bli trött på att jag skriver det nästan varje dag. Men nu ligger jag så jädrans mycket efter så det är verkligen dags att sätta igång nu. Hade även lite ideé torka på fotolektionen igår så jag hann aldrig klart, så ut och fota klart till uppgiften måste jag också göra. Men nu ska jag gå och duscha och göra i ordning mig, see ya later!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress