elinaeek

God morgon
Fin onsdags morgon det här, jag tog mig sov morgon till klockan tio. Antar att det var dags att ta igen sömnen sen helgen.

Jag har precis ätit och frukost och sitter och lyssnar på lite musik och bara kopplar av. Varvar med att läsa några av mina vänners bloggar, kan hända mycket om man inte är inne och läser en kväll. Idag så får vi se vad dagen har att erbjuda, fick förfrågningen om jag inte ville hänga med in till Borås av Emelie och David. Får se, har som sagt var inget annat planerat förutom att jag har en engelskaskrivning som ska vara klar på fredag och sen ett till läxförhör på tisdag om televisionens histora, men det kan jag ta en annan dag.

   
lite sommar, Göteborg och underbara Bohuslän skulle inte vara fel!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress