elinaeek

Helgen

Som ni vet så åkte jag till Sabina i Ljungsarp i fredags tillsammans med Louise och Julia. Vi kom dit vid åtta och vi gjorde egentligen ingenting under hela kvällen mer än att åt, satt vid datan, film promenad runt sjön, kladdkaka halv fem på morgonen! Ja, det där med kladdkakan har ni sett i något inlägg under detta. Vi gick och la oss vid halv sex, och vaknade upp vid tio igen. Vi gör morgonen till en liten tradition med scones och lite mys. Vi åkte hem från Sabin vid tre. Jag kom hem färgade mammas hår, och gjorde i ordning mig till kvällen. Vid sex skulle vi vara uppe hos Segerqvist för att Lotta fyllder 45, så vi var där och åt innan Emelie skjutsade mig, Louise och Julia tillbaka till Ljungsarp igen med lite hemma fest. På festen var det trevligt folk som man inte träffat innan, tummen upp på de! Orkar inte sitta och berätta i detalj om va vi gjorde osv. men kul och trevligt var det. Somnade vi fem, så jag har absolut inte fått tillräckligt med sömn denna helgen, tur då att jag bara går 3 dagar i skolan denna veckan.

Ska lägga ifrån mig datorn och vila lite också, skulle behöva plugga till mediekunskapen som vi har på tisdag + att det är på tiden att jag börjar med min engelska bok nu.

See ya!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress