elinaeek

Jag blev tvingad

1 - Hur länge har du bloggat?
Sen 2008 tror jag.
2 - Hur såg din bild av bloggar och bloggare ut en månad innan du själv började blogga?
vet inte
3 - Vilken var den första blogg du förälskade dig i?
Kenza
4 - Hur känner du inför dina första blogginlägg, när du såhär i efterhand läser dem?
Haha, jag skäms! Tur att jag typ 5 läsre då?
5 - Hur många bloggar återvänder du till regelbundet som läsare?
Har runt 60 läsare varje dag, ibland mindre ibland lite mer.
6 - Av de bloggar du läser, hur många procent är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar (t ex teknikbloggar, modebloggar, politiska bloggar)?
Läser typ bara foto & modebloggar.
7- nämn en bloggare (obs:länka) som verkar väldigt olik dig, vars blogg du tycker om.
http://isabellestromberg.nu/ - hon älskar rosa!
8 - Nämn en bloggare (obs: länka) som verkar väldigt lik dig, vars blogg du tycker om.
http://josefiiiin.blogg.se/ - För vi är lika coola!
9 - Vad tycker dina närmaste om att du bloggar?
Jag tror dom tycker det är bra? FRÅGA DOM!
10 - Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
tror de, innan tyckte inte min syster det men hon är konstig!
11 - Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?
Jaaaa.
12 - Nämn några saker som du aldrig bloggar om, och varför.
väldigt personliga saker, helt enkelt för att jag inte tycker alla ska veta om det. Händer de något får mina vänner reda på de endå via mig irl.
13 - I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse, tror du?
Säger som Josefin, fattar inte frågan?
14 - Tror du att man kan lära känna en person genom att läsa hennes/hans blogg?
Neej.
15 - Har du träffat folk IRL (in real life) efter att ha fått kontakt med dem via bloggen?
Om man räknar Rebecca så ja? Hon kommenterade min blogg dagen innan skolan började :D
16 - Tror du att det kan vara skadligt för vissa personer att blogga?
Jaa, dom kanske är för persoliga.
17 - Har du någonsin blivit sårad av någonting som skrivits till/om dig i kommentarer eller i andra bloggar
Näää.
18 - Har du själv skrivit saker du ångrar i din egen eller andras bloggar?
aaaah.
19 - Hur ser bloggandets nackdelar ut, för dig?
finns inga nackdelar, kan kanske vara att man blir beroende ibland och bara tänker "JAG MÅSTE UPPDATERA"
20 - Tror du att du fortfarande bloggar om två år?
Vem vet....
21 - Nämn 5 bloggare som du vill ska svara på enkäten.
Dom som inte har något liv kanske ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress