elinaeek

Måndag

Har haft en helt okej start på detta lovet, gick och la mig vid två igår så vaknade jag pigg och utvilad vid halv tio. Låg kvar i sängen till tio innan jag steg upp och gjorde iordning lite frukost. Sen satt jag framför tv och datorn med sallskap av, Wilma, Emelie och David. Vid kvart i ett sen åkte jag ner till mormor och morfar för att äta lunch, sen hade vi bokat och fått en tid i bowlinghallen inne i Ulricheman klockan 14:00. Vi spelade i 2 timmar och jag kan bara säga det att både jag och Emelie spelade siten ur David även denna gången, även fast att Emelie i sitt spel är ganska överlägsen! Jag slog henne iaf i 1 serie och de är jag nöjd med! (kanske måste tilllägga att jag spelad uselt på sista serien, så David vann över mig då)

Sen har jag inte fått något vettigt gjort sen vi kom hem. Tittat lite på tv, och börjat lite med en ny enkel bloggdesign till Louise, hon är ju inte så bra på att uppdatera på den hon har nu tilsammans med Sara. Och jag vill att hon ska uppdatera så jag vet vad hon göra på dagarna, eftersom att vi nästan aldrig träffas längre! Så jag håller på, men vet inte ifall hon fortfarande är sugen på de!♥

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress