elinaeek

Med mina fina vänner igår!
Vid sju tiden igår kom, Julia, Louise och Sabina till mig. Vi började med att bara sitta uppe på mitt rum och pratade innan vi började fixa maten. Medaljpasta/apelsinkyckling, mums och vad gott det blev! Satt och pratade ytterligare lite, fick till och med fram lite snygga danssteg till grym musik som grymmaste Louise fixar. Sen satte vi igång och sjöng singstar, alla blev hesa och jaa rätt så grymma var ändå! Hann se två filmer, snacka en massa och skratta. Låg i sängen vid fyra men sa inte god natt innan klockan blev tjugo i fem. Vanade sen pigga och glada tjugo över tio, och Louise tjatade till sig att vi skulle äta våfflor och scones till frukost. Och jodå, vi fixa ihop den underbara frukosten som man stått sig på hela dagen. Sen satt vi upp i mitt rum i 1,5 h och bara snacka, lyssna på musik och spelade sant eller falskt.. Sen vid två någon gång åkte dom hem..

Wilma blir galen på mig, måste dra kommer med bilder sen!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress