elinaeek

NY BLUS

Igår hade jag som sagt var utvecklingssamtal och det gick bra, (som vanligt, haha). Efter de så gick jag och mamma och strosa lite i stan. Hann inte med så mycket för klockan drog iväg och vi var tvugna att hinna gå och kolla glas ögon på smarteyes. Fick iallafall med mig en ny blus hem som jag och mamma kommer dela på, nya långa träningsbyxor och tröja, en hätta till när jag blonderat håret och ett sånt "skynke" man alltid får hsd frisören när man klipper sig. + Att jag hittade mig ett par nya glasögon Happy eller vad? Hittade ett par bruna så fort jag kom in som satt väldigt fint på. Medans jag stod där och letade hittade jag samma båge fast i svart, det var verkligen jag när jag fick på mig dom. Kändes inte konstigt att kolla sig i spegeln och alla dom som jobbade där kom fram och sa att dom var jätte fina på, så jag beställde dom så jag får dom inom 10 dagar :)
   
   

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress