elinaeek

Torsdag

   
Skoldagen har rullat på som vanligt och jag tycker själv att det är lite skrämmande att det redan är fredag i morgon men ändå väldigt skönt! På idrotten idag hade vi ett sånt fruktansvärt jobbigt 30 minuters spinningpass, det var dubbelt så jobbigt som när jag tränar nere i Hulared, dock var det cyklarnas fel för att man inte kunde ställa in motståndet på samma sätt som jag är van vid. Slutade iaf lite tidigare men orkade inte stressa så att jag skulle hinna med en tidigare buss men jag tog tre bussen hem och stannade en stund hos farmor för att hjälpa henne skriva ut lite bilder som hon ska ha med sig ner till Canarie Öarna sen förra året. Kommer ni ihåg när jag åkte ner dit själv? Det är på dagen på lördag som jag lämnade min mami och papi på flygplatsen för att leka stor flicka och bege sig ut i stora världen själv. Jag ska berätta mer om det på lördag..

Nu sks iaf sätta mig och läsa senaste numret av vecko revyn.

PUSSS

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress