elinaeek

Söndag
God morgon, eller god dag kanske kan ska säga. Kom på att jag aldrig skrev något mer här igårkväll, men tänkte jag skulle ta och berätta om min fina kväll nu iaf.

Vid femtiden igår så åkte jag hem till Sandra vi var totalt fem tjejer och två killar som förfestade vi där. Vi hade beställt taxi till festen i Ambjörnarp vid kvart över nio. Så vi hade typ världens bästa förferra i taxin påväg dit. Under själva festen hade jag iaf jag väldigt kul, många andra som hade det också. Även fast att man kanske hade velat radera några saker som hände.. David den snälla pojken skulle egentligen kommit och hämtat mig, men istället sov jag hemma hos min Nathalie. Med natta mat och massa prat slutade kvällen väldigt bra!♥

Jag har lite bilder som jag tog på förfesten igår, lägger upp dom så fort jag lagt in dom på datorn. NU, checka Kenza och Tyrashow!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress