elinaeek

00:49
Medans videoklippen sen kvällen laddas upp på youtube kan jag passa på och skriva om kvällen. Vid halv åtta någon gång fick Emelie ett sms av David och frågade om han och Mathias kunde komma förbi en stund innan de skulle åka in till Borås. De kom hit en stund satt och snackade, spelade musik för att David skulle komma igång och sjöng singstar. Sen när de åkte vid tio satte vi på Wii och började dansa. Och det är de videorna som jag håller på att ladda upp just nu. 

Och anledningen till att jag inte skrev något igår var att när vi slutade halv fyra igår hade Louise kommit in till Borås. Så jag mötte upp henne åt och gick lite i affärer, fick med mig ett par gröna byxor hem. jäkligt snygga enligt mig, men jag måste tillbaka någon dag efter skolan för at byta storlek, det blev lite för stora när jag hade haft på mig de ett tag.. Sen tog vi bussen hem halv sju och var hemma vid tjugo i åtta. Satte oss vid soffan åt och tittade på Idol. Tills jag sten somna i soffan halv tio! Och sen var jag helt död tills jag vaknade halv nio i morse..

   
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress