elinaeek

12:e Oktober 2010

Skoldagen har gått ganska snabbt idag förutom de två sista timmarna, fan journalistik börjar bli tråkigt nu! Förövrigt så säger jag att matteprovet var exremt lätt, men bara för de klanta jag mig säkert flera gånger.. Slutade vid tre tog bussen hem vi 15:26, hade sett framemot att få sova men jag fick sitta jämte Fredric så jag satt och snackade med han och Ahmed hela vägen hem!

Blev det här rörigt nu? Skitsamma isf, ska iaf åka ner till mormor och träna sen vid halv sju, gör det idag så får jag en lång sovmorgon i morgon istället. Hade egentligen tänkt att gå på spinningen nere i hulared.
   
   
Och så välkomnar vi mina söta och absolut seriösa bilder tillbaka till bloggen igen ja!

Neha

Kul att du vill vara med:D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress