elinaeek

äntligen!
   
Efter senaste inlägget satte jag igång med mediekunskapen, satt till tio över sex.

Var inte meningen men jag hängde med på spinning sen vid halv sju, 30 min spinning och sen styrka efter de.. Typ hej träninsvärk, det är ju endel muskler som jag inte brukar träna när jag kör själv så detta var behvöligt!
 
När jag kom hem från spinning gjorde jag iordning lite käk och sen satte jag mig vid mediekunskapen igen och för en liten stund sen tog jag e snabbdusch, satt och snackade lite med Filip på msn också så allt tog lite längre tid. Har precis skickat in mina svar till Christoffer och hoppas att han blir nöjd..


God natt!
josefin

Haha skrev inte alls lika bra som dina! gjorde mina sådana på typ 15 minuter... hopppas att vi får VG haha :D

beccis

dåligt med uppdaterandet elina, skärpning nu! ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress