elinaeek

De senaste dagarna..
Fredag:
Efter skolan åkte jag direkt hem, packade min väska och åkte vidare till Linda vid 7. Och sen redan vid 8 åkte jag, Maria, Linda och Veronica till Gällstad! Hade grym kväll, med fina vänner! Fick även finbesök av fina Josefin och hennes pojkvän.. Jag och maria sov sedan över hemma hos Linda, låg och pratade massor till klockan var halv fyra!

   
   
   
   
   
Lördag:
Vaknade halv nio, åkte med Linda och Maria till deras luciaövning höll på att somna! haha. Sen hem till Linda igen, kollade förra avsnittet av kungarna av Tylösand. Åkte hem vid kvart över tolv, och då var det dags för dagens fotografering! Resultatet av det ser ni i inlägget under. Och jaaa, efter fotograferingen så satt jag hemma vid datorn. Åkte även ut och övningskörde till månstad tillsammans med mamma och det gick fingemang! Började sedan göra i ordning mig för kvällen, då det var fest hemma hos Sara! En ganska bra kväll där också! Somnade även då vid halv fyra. 

   
      
   
   
   
Söndag:
Vaknade vid halv tio, då Sara kommer upp och säger att frukosten stod på bordet. Taccos, haha ganska så gott va! Åkte hem vid halv elva, somnade lite överallt i huset och vid två tiden var det tipspromenad nere i Hulared..

   
   
Blev en väldigt kortfattad sammanfattning om vad jag hade gjort i helgen..
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress