elinaeek

Lediga onsdag
God morgon!
Igårkväll låg jag i min säng till klockan var kvart i tolv, pratade med fina männsikor, spela rocket bird blev tyvärr inget one tree hill avsnitt men det tar jag igen idag!

Tog iaf mig en sovmorgon till klockan nio, så nio timmars sömn i natt också, GILLAR`T! Jag är ensamm hela arbetsdagen om inte Emelie kommer hem. Och vad jag ska göra med denna dagen vet jag inte, läsa? öva till redovisningen? checka one tre hill? städa? jaa, det finns lite alternativ.. Tror det kommer bli lite av varje! Sulle så jätte gärna vilja träna! ååh, vill vill vill! Kändes så bra med att jag tränade 3 dagar i rad förra vecka och sen var helgen upptagen. Men en dryg förkylning åkte på mig i söndag! Så näsan rinner och huvudet värker, kanske får bli en liten promenad senare iaf!

+ Rebecca, gnäller på att jag är dålig på att uppdatera bloggen, jag ska skärpa mig för din skulle sötnos! 

    
   
   
rebecca

haha bra gumman! :) :*

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress