elinaeek

Tisdag!
Inatt fick jag verkligen sova ut, gick och la mig vid nio och läsate till tjugo över. Låg och kikade runt lite på internet innan jag släckte lampan halv tio! Mamma hade skickat ett sms till mig kvart i tio och så hade jag redan somnat, så fick jag en liten sovmorgon på 45 minuter så fick nästan nio timmars sömn! Skolan har sen varit braa inget speciellt, stannade kvar på skolan i 1h 20 minuter för att göra klart våran engelska redovisning vi har på måndag, duktiga är vi!

Jag var hemma vid tio i sex, gjorde absolut ingenting.. Vid typ halv åtta tog jag datorn och bäddade ner mig i sängen, låg och kollade på två one tree hill avsnitt och spelat rocket bird.. BEROENDE! gasch, måste slå Emelie!

Jag ska lägga mig och titta på ett till one tree hill avsnitt innan jag släcker lampan för ikväll!

God natt!♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress