elinaeek

27:e september
   
   
Två bilder sen fotograferingen med Emelie i Bohuslän.

Jag ska göra så gott jag kan med den här bloggen, men det är inte kul. Hade tur att vi sparade ner bilderna på Emelie på hennes dator så dom har jag kvar!

Idag har det förövrigt varit en lång dag, började kvart i nio och slutade halv fem, men det gick alldeles utmärkt! Orkade inte stanna kvar och sova i Borås i natt så jag åkte hem. Var dock hemma kvart i sex så det finns ju inte så mycket kvar av dagen då jag kommer hem, men det är bara att gilla läget! Hemma så har jag suttit och töntat mig i nästan 2 timmar tror jag? Ätit, och kollat på idol, sitter även nu framför tv och väntar på att idol ska börja igen så jag kan få krypa ner i min goda säng sen när det är slut!

sweet dreams<3

CarolinePralin

Gud vilka fina bilder!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress