elinaeek

30:e september 2010
Det är seriöst sista september idag, vart fan tar tiden vägen? lite skrämande tycker jag allt!

Skolan idag ha varit soft, hållt på med våran skoltidning i tre lektioner totalt 4 h 30 min.. Och eftersom att vi sitter vid datorerna och inte har någon lärare som kollat upp oss hela tiden så har en hel del tid spenderats framför facebook. På tal om det, gjorde Tim en elak facerape på mig när jag vände på om i typ två sekunder!! Dumma han, haha...

Tog bussen direkt till tranemo för jag var tvungen att låna en engelsk bok, deadline i morgon men jag är med! Så nu sitter jag och försöker fördriva tiden, men det går som det går.

Mamma fick även ett samtal innan ang. våran dator, hårddisken hade kraschat :( den var visst rejält skadad så frågan är om dom verkligen kan rädda våra bilder från 2010 och de allra senaste som har lagts till i min mapp. blää.. nu ska jag tönta mig ciaaaao!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress