elinaeek

Bröllop idag!
Vet ni? För första gången i mitt liv ska jag på bröllop! Min kusins kompis som kommer här ifrån Hulared ska gifta sig, så farmor ringde nyss och frågade ifall jag inte ska med :)

Så just ni sitter jag uppe på mitt rum och försöker klura ut vad jag ska ha på mig. Och sen börja sminka mig, har mer lite mer än 1 timme på mig nu så jag ska nog skynda på lite!

btw. R.I.P min webbcamera, datorn f**** up! för någon dag sen buhu.. Och för något årsedan råkade vi göra så att webbcameran gick bort men då laddade jag ner picasa så kunde jag ju ha webbcameran därifrån. Men vet ni vad? Nu så fungerar inte den heller :( Är alldeles svart så det går inte ta kort! Har avinstallerat det och installerat det 2 gånger men det vill inte hjälpa! Någon som vet vad jag kan göra? Vill lämna in datorn nu, nu, nu!!

NU SKA JAG FIXA MIG!
elinor

vet inte riktigt vart min kommentar tog vägen jag skicka till dig :o haha men jag hade inte rätt nummer iaf.. så skicka ett sms till mig, 0705345079 :) puss!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress