elinaeek

Fina flickor..

Matilda Olsson, samlar potatis i sin sjal som hon sen går runt med så hela skolan ser.
Rebecca Käller, har lyckats göra det som absolut inte får hända, komma ut från toaletten gå förbi massa treor innan en lärare ser att hon har toalettpapper som har fastnat under skon.
Josefin Stormwall, tänker bara på sex.

Haha, min tjejor är sööööta, gud vad jag har skrattat idag!♥

Idag på våran SH & MDK lektion fick vi tillbaka våra prov, inse bara att jag har aldrig i mitt liv fått VG på ett so prov (låter säkert som värsta idioten nu, men har aldrig tyckt det varit intressant och har aldrig orkat lägga ner tid på det). Tror ni inte átt jag fick VG på båda proven? Det var det högsta man kunde ha och jag är superglad för det! :D

rebecca käller

haha så jävla rolig dag! vi är knäppaaaa :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress