elinaeek

Hemma
Kom hem för cirka 1 timma sedan. Denna dagen har varit ganska slapp fast vi kan inte ha något värre schema än att börja måndagen men 1,5 h matte! Jag tycker matte är kul men inte 8:10 en måndag morgon! Vi slutade sen med datakunskapsprov, satt i tre timmar duktigt? Kände mig nästan som en av dom smarta! Tror iaf att det gick jätte bra, hoppas på högsta betyg VG! Något mer har jag inte att säga om dagen.

Nu hemma har jag fått i min knäckebröd blir alltid så hungrig när man äter lunch vid tolv och slutar halv fem, (fast idag då slutade vi tidigare) inte riktigt van vid det. Men jag har inte riktigt bestämt mig ännu ifall jag ska sätta mig och plugga till mediekunskapen som vi har prov på, på torsdag. Känns inte så lockande men vi får se!

Kändes som det här blev ett rörigt inlägg, men jag trött skyller på det! pussss
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress