elinaeek

Hemma

Sista lektionen idag hade vi våran första idrott, vi körde brännboll och jag var INTE i samma lag som Tim & Enkido. Och alla som känner Tim vet ju kanske hur han är (typ som alla andra killar som är sportintresserade). Mitt motto var att slå det andra laget bara för att just Tim var med i de, haha. När de gick så bra för oss som det gjorde hade vi jäkligt kul! OCH det stora + mohaha vi slog TIM EDGRENS lag! haha

Haha förlåt för sånt ointressant inlägg (a)

Vi slutade 14:20 och jag hade en till vid 15:30 för en synundersökning hann med att göra ett ärende till mamma och bara gå och strosa i stan en liten stund. Jag var klar 4 minuter innan bussen skulle gå och trodde inte att jag skulle hinna med, men jag hann och hade lite tur för bussen var försenad 2 minuter ( ibland ska man ha turen på ens sida). Sen däremot var jag så jäkla trött att jag somnade i bussen och missade hållplatsen jag skulle av på. Som tur var ringde mamma mig så jag kunde gå av på nästa! Haha..

Nu ska jag bara ta det lungt en stund frammåt halv 7 någon gång. För idag skiter jag i att jag är lite småförkyld mår inte bra över att inte fått träna på 1 vecka!!!


Check, näst in till en outfit blid ju ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress