elinaeek

Onsdag 29:e september

Emelie - Jag har en och min syster har en, det måste väl bli en dubbelvagina?
Elina- Wilma har du en dubbelvagina?
Wilma- Dubbelvagin? Är det när man tjänar pengar på bloggen?

Haha, min systrar är väl allt för söt eller?♥

Från halv elva till tre strök jag all tvätt som var nytvättat, vilket var väldigt mycket, gjorde i ordning underkläder och röjde upp och gjorde det fint i tvättstugan. Tog sån tid att stryka kläderna så när jag blir stor ska jag skaffa hembiträde som stryker alla mina kläder..

Sen åkte jag med mamma, Emelie och mormor till golfbanan och gick med runt när de spelade. Kom hem gjorde våfflor till oss och kollade på idol samtidigt. Nu sitter jag och kollar på Berg flyttar in sen Välkommen åter och vid tio sen börjar kungarna av tylösand. Så jag har fullt upp med tv under kvällen!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress