elinaeek

Tisdag

Hade en söt liten sovmorgon till halv tio idag, elr jaa vi började då men jag fick iaf sova 1 timma längre.. Vi på LBS hade "sommar-os" idag då alla i skolan fått välja olika aktiviteter. Girlsen och jag valde att paddla kanot och oturen som vi hade har det regnat konstant hela dagen! Kallt och blött blev det men kul var det ändå, kungarna i kanoterna var klart jag och Rebecca!

När vi var klara var klockan kvart över tolv, så jag och rebecca gick tillbaka till skolan och sen tog bussen till stan och sen blev det perfekt att jag tog bussen hemmåt mot tranemo vi 12:56! Så när jag kom hem slängde jag av mig mina kläder som var dygnsura och bytte om till mjukisbyxor, tjocktröja & Dunsockar! Så jag har suttit framför tv & datorn och sysselsatt mig med bubbleshooter!

FÖR ATT SE NÅGRA BILDER SEN DAGEN KLICKA HÄR SÅ KOMMER NI TILL REBECCAS INLÄGG!

rebecca

haha, vi var lätt bäst alltså! ;)

matildaolsson

Vem är mAster fotografen om itne jag då (a) ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress