elinaeek

Fredag
   
Hoppas ni har haft en bra dag, min dag har varit bra och gått hyffsat fort också. Blev klar & NÖJD med hemsidan vi har jobbat med i flash nu..

Känner så mycket press just nu, mycket som ska hinnas med på kort tid. Vi har samhäll/mediearbetet som ska vara inlämnat på tisdag och jag har en bra bit kvar, vi fick "hemtenta" i svenskan idag som är tills nästa fredag, tur att vi är lediga onsdag, torsdag och går till 12:00 på fredag nästa vecka, så jag hinner med allt. Vill prestera bra i det sista vi gör nu, inte långt kvar innan betygen i A kurserna sätts.!! Och efter nästa slappavecka så är de en fruktansvärt efterlängtad lov på schemat, OCH sen APU i två veckor.. Och alla dumma fotografer som inte har tid för praktikanter, kan ****** *** **** ******.. SÅ JA!

Men iaf, min fredag har inte blivit riktigt som jag hade tänkt mig. Sen klockan sju har jag legat uppe på mitt rum, först städat och sen surat! Har fördrivit tiden med, spel på iPhonen, sista avsnittet som går att få tag i av one tree hill, buhuu :( Och nu har jag legat i sängen och lyssnat på musik och läst lite bloggar. Rätt go fredag iaf, tror jag ska sätta på en film innan jag ska sova.. Behöver SÖMN!

puss på er!


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress