elinaeek

Känslor
Idag har mitt hår varit fult, sminket fult, kläderna har varit fula hel jag har helt enkelt varit fult. För åtta månader sedan mådde jag bra, en känsla jag har är att jag aldrig har mått så bra som då. Saker gick slut bara utför, tills jag fångade mig på halva vägen. Där jag började ta tag i saker igen, senaste månaden har allt gått utför igen, jag skäms, vill inte visa mig, jag trivs inte med mig själv längre. Måste börja ta tag i saker igen innan jag gömmer mig under ytan. Vanliga metoder hjälper inte, måste ta till med något extra.. Alla andra lyckas, alla andra kan gör som dom vill, vill vara någon av alla dom andra, snälla hjälp mig
beccis

I mina ögon är du iallafall bland de finaste jag vet. Glöm inte det, du är grym tjejen! Och jag finns alltid och stöttar dig om det skulle va nått. <3

Anonym

börja med att acceptera dig själv och som du ser ut. du är vacker/ j

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress