elinaeek

Mitt lov
Hm, ja det har inte blivit mycket med uppdatering för min del de senaste dagarna. Men jag tänkte passa på att lägga in lite bilder och skriva av mig lite, så ni vet vad jag gör på dagarna! Sen märks det också att det har varit solsken ute då statistikmätaren har sjunkt endel :)

MÅNDAG:
I måndags iaf när jag vaknade gjorde jag lite hussysslor för att det inte skulle se ut som ett bombnedslag när mami kom hem. Sen mellan 11-12:30 höll våran lilla fotografering igång, och efter det så spenderade vi resten av dagen i en solstol hemma hos farmor och farfar. Hann även med en liten sväng Gällstad för att kolla på skor, jag höll dock i plånboken och kom inte hem med någon kasse, övningskörde hem och det var väl lite därför jag hängde med ;)



TISDAG:
Igår började jag även denna dag med lite hushållssysslor innan vi åkte med farmor hem till min kusin Elin för en kopp kaffe. Och sen spenderade vi även gårdagen i en solstol hemma hos farmor och farfar, och avslutade dagen med en joggingtur som igår var väldigt jobbig!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress