elinaeek

Tisdag
Vill först bara nämna att jag har en stor lättnad över att kunna lägga Afghanistanarbetet bakom mig och fokusera frammåt. Hann skriva klart sista biten på lektionen som blev 1,5 A4 sida, så det känns rätt bra! Matteprovet vill jag helst inte prata om då jag absolut inte har någon aning om hur det gick! Nu har jag bara hemtentan i svenskan kvar och ev. kompliteringsuppgifter för att kunna nå ett högre betyg! (egentligen, skjut mig!). Håller även på att göra slutuppgiften i mediekommunikation, en portfolio! Har inte kommit så långt ännu, för jag har noll inspiration!

kan ju även nämna att jag de senaste dagarna har skickat ut ansökan till typ 10 olika fotografer och fått nej av 6 stycken. Ingen motivation här någonstans har jag, skickade iaf ut ett mail till nelly nu så får vi se hur det går!

Nu ska jag ta igen lite bloggläsning jag har missat de senaste dagarna, så vi hörs senare!


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress