elinaeek

Fredag

Springer runt som ett fån här hemma i min ensamhet och försöker tagga till lite tills ikväll! Har fått min kväll planerad nu iaf, var meningen att jag skulle hängt med tjejen som har varit min andra hälft den senaste tiden på en fest, men tillslut bestämde jag mig ändå för att åka till Tim som har sin avslutningsfest för en del personer innan han drar iväg till USA i 1 år. Men Matilda hoppas du får en trevligt kväll utan mig, älskar dig din fjant!

Så det jag göra här hemma nu är att springa omkring och fixa lite både hemma och mig själv. Är färdig duschad och har nymålade naglar, det är väl ungefär vad jag har hunnit med en så länge :)

Förutom det så känns allt mycket bättre nu än vad det gjorde innan idag..


en bild från ett bröllop förra året

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress