elinaeek

Liten blir stor


Idag har det varit en något annorlunda födelsedag mota vad jag är van vid, fast den har endå varit minst lika bra! Vid halv tolv tog jag moppen till Matilda och därifrån tog vi oss ut i busshållsplatsen och hoppade på bussen till Borås. Stack direkt till hem till Jesper där han och Robin väntade, fick min efterlängtade födelsedagskram som har varit den stora snackisen de senaste dagarna.

Iaf när det hade slutat att stå skur i backen tog vi oss ut på stan och satte oss och åt födelsedags middag på Jensens, vilket var gott och roligt. Efter middagen tog vi oss hem till Jesper igen, där vi drack kaffe och satt ute på deras altan och pratade de resterande timmarna, innan vi fick bosätta oss på vårdcentralen i 30 minuten i väntan på Matilda! Kramade sen av pojkarna vid busshållsplatsen och begav oss hemmåt mot landet igen.

Så med fint umgänge skulle jag vilja säga att min dag har varit jätte bra! Tack för alla ni 230+ som har tagit er tid att skriva ett så fint litet ord som grattis till mig idag, känns fint!

Nu ska jag ta strax ta mig till sängen och drömma mig bort i mina drömmar ett tag ;) pusss
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress