elinaeek

Lyckat

När jag vaknade runt kvart över sex i morse möttes jag av en riktigt jävla seg feberhuvudvärk, halsen gjorde ont och kändes som att jag hade 10 kg slem i halsen som inte ville komma upp. Beslutade mig för att stanna hemma och vila upp mig istället för att dra iväg till skolan där vi endast skulle ha lite aktiviteter och skit. Så jag la mig till rätta i sängen igen och somnade om till halv tio, satte mig då och kollade på ett avsnitt av Gossip girl.

Så denna dagen tänker jag spendera med att damma, damsuga och torka golven på mitt rum (får passa på att göra det nu när allt är uppröjt) och sen knarka ipren och försöka bli frisk/må bättre. För ikväll är det dags för fest i Limmared var meningen att jag skulle ta med mig Matilda hem till Linn för lite förfest med några andra tjejer, men nu får jag väl se hur det blir med det.

laater! 

           

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress