elinaeek

Perfekt lördag
Har varit lite off i helgen, men jag har vissa anledningar till detta. I fredags var jag ju sjuk, men trots att jag inte mådde helt 100 på kvällen så tog jag mig till Linn på förfest innan vi tog bussen till Limmared där festen höll hus. Ganska drygt, men kul att träffa massa folk man inte träffat på ett tag. Drog oss ifrån festen vid halv två, och jag fick nattbesök utav Julia, som babblade på som aldrig förr ;) haha kul!
 
Klockan ringde sen klockan 10 på lördagen, hade en lugn morgon innan det var dags för mig att jobba av mina fyra timmar på scorett. Väl hemma ifrån jobbet var det bara att börja fixa iordning sig för Emelies 20-årsfest. Och jag har egentligen så mycket att berätta om kvällen, för att det var länge sen jag hade så kul våran släkt är så jävla underbar så det finns inte! Massa god mat, tårta, dans, skratt, glatt humör och kanske lite för många glas vin och drinkar ;) säger inte mer nu... 

Sista gästerna gick hem tjugo över två, var bara att slänga sig i sängen och försöka sova. Skulle egentligen börjar klockan nio, men jag var inte på jobbet innan tjugo över tio. Gissa om jag var trött och sleten eller, en vecka med alldeles för lite sömn, fester och jobb kanske inte var den ultimata kombinationen ;) 

Men nu är det dags att sova, imorgon blir min första dag i plugget! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress