elinaeek

Söndag



God morgon på er!
Glömde/hade ingen lust att blogga igår, kan iaf säga att jag jobbade först mellan 12-16 när jag kom hem gjorde jag cornflakes kakor och kvällen sen spenderade jag nere i stugan med kantarellpaj med västerbotten ost.
Idag vaknade jag vid åtta och har sen dess fortsatt att rensa min garderob, haha började i torsdags med sen har tiden bara flugit förbi och jag har glömt av att fortsätta. Men nu iaf är jag snart klar med 3 av 6 lådor ;)
Är jobb mellan 12-16 idag också, och sen efter jobbet kommer jag att ta tåget ifrån Borås 17:00 ner i falkenberg och möta upp några andra härliga tjejer, för att spendera två nätter i Segerqvists stuga. Kommer nog bli riktigt fint, så det är väl dags att jag sätter igång nu. Så att jag både hinner rensa klart garderoben och packa, ni vet ju hur det är när jag ska packa ;)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress