elinaeek

Torsdag

God morgon! Kom på mig själv sitta poserande framför datorn med en kaffekopp vid munnen för att jag skall kunna skriva "jag dricker kaffe" kan tyckas vara konstigt..
wellwell, idag har jag kommit på varför det är mycket bättre att jobba hela sommren än att bara sitta hemma som jag brukar göra. Därför ska jag egentligen inte klaga över att jag inte har gjort någonting speciellt, (bortsett från Grekland). Det senaste två veckorna då jag inte har haft något jobb så har det blivit som en sommar brukar se ut hos Elina Ek. Att göra ingenting, och nu är det endast 1 vecka kvar av sommarlovet vilket känns INTE BRA ALLS!
Nu ska jag ta och sätta på Eva & Adam fyra födelsedagar och ett fjasko, tittade klart på alla avsnitt igår nämligen så nu blir det långfilm!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress