elinaeek

What a night!

Igår trots regnet satte jag mig på moppen till bussen in till stan för att sedan möta upp Matilda och Josefin. Väl inne i stan satte vi oss i parken och tjötade lite iväntan på att pojkarna (Robin & Jesper) skulle komma. När vi sedan mötte upp dem vid bussen tog vi oss hem till Jesper och spenderade hela kvällen där. Satt på hans altan och tjöta, kom även en lite andra people dit ett tag men dem stack efter en stund.

Sen när jag och Matilda skulle ta bussen hem till mig vid tolv, så hade vi "oturen" att missa bussen. Så utan att säga något vandrade vi tillbaka till Jesper och gav sen dem en lite surprise med otäckheter och annat ;) Var så att vi lurade skiten ur dem med att jag hade blivit uppskärd av en plastflis från en tändare som dom kastade framför oss när vi skulle gå till bussen, eftersom att den explodera. Så Matilda knackar på och kliver in i lägenheten och säger då att ambulansen fick komma och att mina föräldrar var på väg in och att hon hade missat sin buss pga det här. Men allt gick nästan lite överstyr, så när jag kommer in i lägenheten sen och dem får syn på mig blev som helt till sig. Robin skrek och la en kudde över huvudet och Jesper satte sig i fosterställning.. Hahaha, stackarna var alldeles livrädda!!

Så efter ytterligare lite tjöt satte vi på en film som inte var slut innan vid halv fyra, så då traskade vi vidare till sängarna och somna direkt.

Hade sedan en lugn förmiddag, med pannkakor och massa sol på altanen innan jag tog bussen hem vid halv tre :)



haha, gullisar!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress