elinaeek

2011-12-13
Halloj!

Nu känns det verkligen att jullovet börjar närma sig, vi har haft två slappa dagar i skolan och de tre som återstår kommer nog vara rätt roliga, förrutom en liten svenska inlämning och matte prov på fredag! Har hållt på att planera vårat lilla EXPO på skolan, som vi kommer fortsätta med i morgon och på torsdag ska vi fixa iordning allt inför kvällen sen, hoppas det blir bra!

Idag har det varit en bra dag, började med lite luciafirande med pepparkakor, julmust och sång! Fortsatte sedan med lite marknadsföring & estetiskt verksamhet där vi satt och redigerade ihop våran film som jag hoppas jag kan visa er någon dag :)  Annars så avslutade vi dagen med historia, där jag skrev färdigt min inlämning och lämnade in den!

Nu ska jag ta och slänga på mig träningskläderna och tagga igång till spinning och styrka, :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress