elinaeek

Fjärde Advent
Var riktigt roligt att komma tillbaka till jobbet idag, även fast att det inte har varit överdrivet med folk så rullade tiden på och jag hann även julstäda lite så nu finns de då inget damm på hyllerna längre (hehe). När jag kom hem gjorde jag klart min vita chokladtryffel, mums så goda dom blev. Har även slått in lite julklappar, haft mys besök bestående av mina bebisar och ställt in och pyntat granen lite. Så nu är det redigt julmysigt hemma hos familjen Johansson/Ek. 

Jag har önskar att jag hade fått ha jullov på riktigt i morgon, ligga kvar och dra sig i sängen och inte göra någonting på hela dagen. Men jag har en hel jobb vecka framför mig, Mån-Ons jobb hos mami och Tor-Fre jobb på scorett igen, men efter förra månaden då jag jobbade totalt i 3 timmar kan jag behöva lite pengar in på kontot nu efter jul, fast än är jag långt ifrån pank ;) 

nu ska jag sova, och försöka komma upp i morgon, har varit oerhört skönt med helg nu efter denna vecka i skolan då det har varit mycket att göra.. Så god natt :) 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress