elinaeek

Lät du henne komma närmre?

Fast att det typ inte har varit en enda kotte i Gällstad idag så har dagen varit rolig och rullat på, är så roligt och tryggt när man har roligt med sina arbetskamrater och kan prata om nästan allting, stor kram till Ida som gjorde min dag idag! Jobbade iaf över två timmar idag så lite extra cash är intjänat, och sedan jag kom hem har jag inte gjort ett skit.

Satt och läste igenom mina gamla inlägg sen December förra året och åh vilken bra tid det var! Saknar det enormt, hoppas denna jul & nyår blir minst lika bra som förra året. Fick även lite sån här ångest över endel saker som:
1, MITT HÅR! Så blont och fint det var, var verkligenn superblond och det har jag besämt mig för att bli igen nästa vecka om det finns tid och även att börja använda silver schampo igen!
2, MIN WEBCAMERA! Jag och webbcameran har alltid haft något speciellt, blir så sur att jag aldrig kan låta mina grejer vara, måste åka in till expert och rådfråga någon dag!

Okej, det var nog mina ångest saker för denna kväll ;)

Nu har jag iaf krypit ner i min nybäddade säng med nytvättade lakan, luktar så gott så jag tror jag dör! Ska kolla på ett avsnitt av glee nu och sedan sova och försöka ta min välförtjänta sovmorgon imorgon! :D
God natt med er finisar :*

Josefin

Söt du är Elina!

Hoppas du får en asbra jul<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress