elinaeek

Måndag

Idag har jag systrarna och mami rusat runt bland alla andra shoppinggalna människor i Borås. Fick med mig en väska hem som jag har suktat efter sedan jag en lång tid tillbaka, halva priset på den även en annan blus, smycken, träningskläder och lite annat små skit. Varit en mysig dag och nu har vi precis avnjutit en sista julmåltid hos mormor och morfar, vit sås kött och potatis, mums!

Mår dock inte så bra nu, sitter med sprängande huvudvärk och känner mig lite febrig, hoppas inte jag blir sängliggande!!

Men nåväl, vad händer på nyår där ute? Själv känner jag mig ganska lonley, eftersom att jag inte har pratat med någon om vad som händer. Och bjuder jag inte in mig själv, verkar de bli en hemma kväll denna gången också :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress