elinaeek

15:45

Det går inte beskriva hur trött jag har varit idag, har knappt kunnat hålla ögonen öppna.

Jag har inget direkt roligt att berätta för dagen har typ sugit, jag berättade ju i morse att vi hade något som hette kreativ verkstad denna veckan och dagen har inte varit så rolig. Det enda bra är att vi jobbade så mycket vi kunde, (okej, kunde jobbat mer) men vi fick oss en ganska lat uppgift om att göra en ny logotyp, banner, visitkort och en kort flash-reklam till ett företag som skulle byta namn till, Studio aktiv - Gymnastik och dansförening. Så våran grupp bestämde oss för att sluta klockan ett idag, och blir vi bara färdiga med logotypen i morgon så kommer resterande arbete bara rulla på.

Tog två-bussen hem så jag kom innanför dörren tio i tre, hade gått och sett fram emot att komma hem och sova. Men nehe de är klart att jag ska piggna till! Så istället har jag lagat mat till Emelie och inget mer, haha! Är så skönt att inte ha några läxor, har nästan glömt bort hur de känns eftersom att vi hade prov & inlämningar till de tre sista veckorna innan lovet. Så jag har ingen aning om vad jag ska hitta på nu, kanske sätta mig och illustrera lite? Blir iaf träning ikväll! SCORE, var längesen!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress